En acı şeker

Bursa'nın Mudanya ilçesinde 13 Mart'ta, Büyükşehir Belediyesi'ne ait çöp kamyonunun çarpması sonucu hayatını kaybeden 4 yaşındaki Serhat Aydoğdu'nun annesinin evlat hasreti dinmiyor.
ŞEKERLE AVUNUYOR
Küçük çocuğun annesi Sabire Aydoğdu, oğlunun ölmeden hemen önce yediği ve geriye kalan iki adet şekerle kendini avutuyor. Kazayı kabullenemediğini ve uyuyamadığını söyleyen acılı anne, "O gün sahildeyken verdiğim şekerli sakızdan birini yemişti. Diğer ikisi cebimde kaldı. Kendimi bu şekerlerle avutuyorum. Benim yavrum öldüğüyle kaldı. Kim suçluysa adalet önünde hesabını versin" paylaşımında bulundu. Sabire Aydoğdu, kazadan sonra kendilerine taziyeye bile gelmeyen, tutuklanan dönemin CHP'li Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey'e sitem etmişti.
YORUM YAP
Başsavcı Olma Hayali Yarım Kaldı: Berat Irmak Olayında Yeni İddialar
11 yaşındaki kızının müstehcen görüntülerini yayınlamıştı! TikTok'taki rezil paylaşıma tutuklama
Küçük Yasin’in Yokluğunda 10 Yıl: "Bizim İçin Bayramların Bir Tadı Yok"
Sokak köpekleri 5 yaşındaki Hamza'yı parçaladı: "Hamzanın ölmesini mi bekliyordunuz?"
Hatay’da Kayıp Uğur Çalışkan İçin Ailenin Feryadı: “Uğur’la Birlikte Biz de Kaybolduk”
Konya'da bayram günü korkunç cinayet: Tartıştığı kişi tarafından tabancayla öldürüldü!
12 yaşındaki Eyüp Can’ın ölümü yürek burktu: “Trafikten korudum ama canilerden koruyamadım”

